Дилерам

dilerovЗагальні правила співпраці

Наші представники, що демонструють активне зростання продажів за обсягом та асортиментом, активно просувають буферні ємності, можуть розраховувати на повну інформаційну та технічну підтримку з нашого боку, а також отримувати стабільні знижки і бонуси.

[insert_php] echo do_shortcode('

Стати дилером

Назва організації (*)

Фізична адреса (*)

Контактна особа (*)

E-mail

Телефон (*)

Рід діяльності

Досвід по кожному роду діяльності

Річний оборот коштів

Канали просування продукції

Регіони діяльності

' ); [/insert_php]

Чому ми?

1. Цінова політика компанії Schulz Technology дозволяє нашим дилерам бути конкурентоздатними в порівнянні з іншими компаніями на ринку опалювального обладнання і тим самим дає можливість дилеру зробити свій бізнес більш рентабельним.

2. Наша компанія відрізняється короткими термінами виготовлення буферних ємностей. Термін виготовлення теплоакумуляторів Schulz Technology - 9-11 робочих днів

3. Буферні ємності проходять строгий контроль якості кращими фахівцями. Прямі поставки європейських комплектуючих і матеріалів, високотехнологічний процес виготовлення ємностей за рахунок використання сучасного обладнання, великі виробничі потужності, кваліфікований персонал - всі ці складові дають нашим дилерам впевненість у нас, як у партнері і дозволяють виправдати очікування своїх замовників.

4. Працюючи з компанією Schulz Technology, нашим дилерам не треба шукати окремих виробників ємностей, котлів та іншого обладнання. Усі виробничі та складські комплекси нашої компанії знаходяться поруч один з одним, і прийом замовлень на всю продукцію, що випускається здійснюється в одному головному офісі, що знаходиться на виробничій території. Широкий асортимент обладнання дозволить Вам задовольнити потреби різних сегментів ринку, розширивши ринки свого збуту.

5. Логістика компанії організована максимально комфортно для наших дилерів. Ціна обладнання, нижче ніж у конкурентів, компенсує будь-які витрати на транспортування продукції самотужки або транспортом підрядників і дає можливість додаткового заробітку у разі розвитку мережі субдилеров. Дана система не вимагає власного складу і вантажників, що дозволяє зберігати замовлення на підприємстві, а потім чітко комплектувати свій транспорт і здійснювати доставку виходячи з власного графіка

7. Компанія Schulz Technology забезпечує необхідною кількістю поліграфічної продукції, тематичними каталогами, буклетами та листівками, що містять інформацію про буферні ємності.

8. Персональний менеджер курирує роботу Дилера в нашій компанії від «розрахунку» до «завершення терміну гарантійного обслуговування». Також він може організувати консультацію з нашими кращими фахівцями в будь-якій області.

9. Для дилерів здійснюється повна технічна та інформаційна підтримка, в тому числі допомога при роботі з комплексними масштабними проектами. При необхідності нашими силами виконуються всі проектні роботи по замовленнях. Фахівці компанії допоможуть вирішити завдання будь-якої складності.

10. У компанії є свій сайт https://schulz-tech.com/, де є інформація про всіх наших дилерів із зазначенням адреси, телефону і логотипу компанії. Сайт знаходиться в ТОП-10 пошукових систем Google і Яндекс, що забезпечує постійний потік заявок на устаткування. Також ми представлені сторінками в найбільших соціальних мережах: Vkontakte, Facebook, Одноклассники, на яких наші дилери можуть залишати свої коментарі і розміщувати рекламу своїх офісів.

11. Ми будуємо свої відносини з дилерами на основі довіри, конфіденційності та довгострокового партнерства. Співпраця з компанією Панорама дозволить вам вийти на новий рівень розвитку вашого бізнесу.

Як стати дилером

Для отримання статусу Дилера, ваша компанія повинна відповідати таким критеріям:

• Строго виконувати всі пункти дилерського договору

• Мати налагоджену систему збуту, здатну забезпечити постійний обсяг закупівель буферних ємностей на суму не менше 5000 у.о. щомісячно протягом усього терміну дилерської угоди

• У разі порушення умов договору або при нестабільному обсязі продажів (менше зазначеного) ви отримаєте письмове повідомлення від свого відповідального менеджера про виявлені порушення з пропозицією усунути їх протягом зазначеного періоду

• Перший місяць роботи є тестовим. По його закінченні ваш відповідальний менеджер може призначити особисту зустріч для підведення підсумків роботи та обговорення подальших перспектив співпраці.

Для того щоб стати офіційним дилером нашої компанії, заповніть анкету дилера на нашому сайті. Ми оперативно розглянемо вашу заявку, і в разі якщо ваша компанія задовольняє мінімальним вимогам, з вами зв'яжеться наш уповноважений представник, для обговорення умов роботи і планування очної зустрічі.

[insert_php] echo do_shortcode('

Стати дилером

Назва організації (*)

Фізична адреса (*)

Контактна особа (*)

E-mail

Телефон (*)

Рід діяльності

Досвід по кожному роду діяльності

Річний оборот коштів

Канали просування продукції

Регіони діяльності

' ); [/insert_php]

Перелік документів необхідних для підписання договору

Для юридичних осіб

Для фізичних осіб

Копія свідоцтва або виписки про державну реєстрацію юридичної особи, завірена підписом керівника та печаткою

Копія свідоцтва або виписки про державну реєстрацію СПД - фізичної особи, завірена підписом і печаткою фізичної особи або нотаріально

Копія довідки про внесення підприємства до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, засвідчена підписом керівника та печаткою.

Копія довідки про присвоєння фізичній особі ідентифікаційного коду, завірена підписом і печаткою фізичної особи

Копія довідки про прийняття на облік платника податків (форма №4 ОПП) завірена податковим органом або нотаріально, або завірена підписом керівника та печаткою.

Копія довідки про прийняття на облік платника податків (форма №4), завірена податковим органом або нотаріально, або завірена підписом і печаткою цієї фізичної особи

Копія свідоцтва про реєстрацію платником податку на додану вартість (платника єдиного податку), завірена податковим органом або нотаріально, або завірена підписом керівника та печаткою.

Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (платника єдиного податку), завірена податковим органом або нотаріально, завірена підписом і печаткою цієї фізичної особи

Документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує договір поставки (протокол зборів засновників про обрання керівником і наказ про призначення на посаду або інший документ відповідно до статуту)

Копія паспорта фізичної особи, завірена його / її підписом

Оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб

Оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб - підприємців на дату підписання договору (раз на рік)

Копія статуту, завірена підписом керівника та печаткою цієї юридичної особи

Для додаткових потреб: копія ліцензії, свідоцтва або іншого документа, який підтверджує дозвіл на здійснення відповідних видів діяльності, якщо це передбачено законодавством

Копія ліцензії, свідоцтва або іншого документа, який підтверджує дозвіл на здійснення відповідних видів діяльності, якщо це передбачено законодавством

 

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(0 голосов, в среднем: 0 из 5)